dorienmellebeeckx.reismee.nl

Aangekomen!

Gepakt en gezakt stond ik klaar om naar zaventem te vertrekken. Ik was heel enthousiast en zag er enorm naar uit. Dit enthousiasme verdween al snel een beetje toen bleek dat mijn vlucht 2uur vertraging had. Spijtig genoeg was ik ook al door de gates en moest ik deze 2uur dus alleen proberen in te vullen. Met een boekje en wat muziek ging ik deze 2 uur dan maar tegemoet. Er zouden technische problemen zijn met het vliegtuig. Normaal vlieg ik graag, maar nu begon ik toch een beetje zenuwachtig te worden. Ik ging alleen een vliegtuig op, dat ze hopelijk voor mij goed genoeg gecontroleerd hadden! :) Na 1.5 uur vliegen was ik uiteindelijk dan toch veilig geland in Kopenhagen. Mijn kotbazin dacht dat ik al verloren gelopen was omdat het zolang duurde tegen ik aankwam. (ik had geen telefoonnr van haar dus ik kon haar niet verwittigen dat ik vertraging had.) Ze was wel heel blij om mij te zien en ze was enorm vriendelijk. Ze liet mij eerst de keuken en badkamer zijn, deze waren wel iets kleiner dan dat ik verwacht had... Maar mijn kamer maakte onmiddellijk veel goed. Deze is ruim en gezellig.

Na wat te hebben kennis gemaakt begon ik mijn spullen uit te laden, gelukkig was dit snel gebeurd want ik was enorm moe. Ik had besloten om bij mijn kotgenoten morgen langs te gaan want het was ondertussen al wat laat. Het thuisfront nog even laten weten dat ik goed aangekomen ben en dan maar mijn bedje in!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!