dorienmellebeeckx.reismee.nl

Stage

Hey,

Ik zal jullie nog even vertellen wat er allemaal op mijn stage nog gebeurd is de laatste tijd. Ik heb nog allerlei activiteiten georganiseerd voor de kinderen zoals sport, verschillende knutselactiviteiten en de (al dan niet bekende) Geelse hartjes gemaakt! Het was heel leuk om zoveel activiteiten zelf te organiseren voor de kinderen. Het was op voorhand altijd een beetje spannend omdat ik niet weet of de kinderen het wel interessant gaan vinden en of ze het samen met mij wel willen maken, maar ik kan jullie zeggen dat dit altijd heel goed meegevallen is! De Geelse hartjes heb ik zelfs meerdere weken moeten maken, omdat ze zeer in trek waren

Wink

Natuurlijk leeft Kerstmis niet alleen in het centrum van Kopenhagen, maar natuurlijk ook op mijn stage! Veel van de kinderen lopen dan ook al enkele weken met kerstman mutsen op hun hoofd (en niet alleen de kinderen, maar ook veel mensen die door Kopenhagen lopen, tot de buschauffeurs toe

Laughing
)

Begin december was het dan ook kerstfeest op mijn stage. Alle ouders waren welkom in de club om de kerstsfeer op te snuiven, allerlei dingen te knutselen samen met hun kinderen, naar dans- en muziekoptredens te kijken, te koken, ... Alles wat je in de club kan doen dus!

Ook ik heb hier na 4 maanden nog kennis kunnen maken met enkele Deense specialiteiten zoals glögg (de Deense gluhwein), aebleskiver, pebernodder, ... Het was een heel gezellige avond, hygge zoals de Denen het ook noemen!

Het zijn nu de laatste dagen dat ik naar mijn stage moet en ik kan zeggen dat het toch wel raar doet. Vorige week heb ik al van enkele kinderen afscheid moeten nemen omdat ze deze week niet meer naar de club kwamen, de vakantie is hier namelijk al begonnen. Heel de dag door kreeg ik knuffels en knutselwerkjes aangeboden. Het gaf mij wel een heel raar gevoel om te beseffen dat ik deze kinderen niet meer ga zien, na 4 maanden met hen samen te werken.

Woensdag is mijn laatste dag en is er een klein afscheidsfeestje georganiseerd. Ik vind het leuk dat ze dit doen voor mij, maar toch kijk ik er een beetje tegenop omdat ik dan zal beseffen dat het helemaal voorbij is en terug naar België zal moeten komen.

Maar daar proberen we dus nog niet te veel aan te denken

Laughing

Tot zeer snel!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!