dorienmellebeeckx.reismee.nl

De laatste dagen

Jaja, de laatste dagen in Kopenhagen zijn aangebroken. Ik denk dan ook dat ik ga thuis zijn voor ik het goed en wel besef. Mijn dagen zitten buiten mijn stage nog goed gevuld want er zijn nog heeel veel dingen die ik plots nog zo graag wil doen

Laughing

Ik ben vorige week naar Kopenhagen - Standard gaan kijken voor de Europa league. Zoals jullie misschien wel weten is Standard gewonnen met 0-1. Ik vond dit natuurlijk goed want het blijft altijd leuker als de Belgische ploeg wint. Wat daar ook wat minder aan was, was het feit dat ik bij de supporters van Kopehagen zat

Tongue out
Het was dus moeilijk om mijn enthousiasme voor mezelf te houden, wat soms wel voor grappige situaties zorgde!
Laughing
Altijd wanneer de Denen 'aiaiai' aan het roepen waren, zat Dorien een beetje op haar eigen 'jajaja' te roepen
Laughing
Het was niet alleen leuk om deze wedstrijd te kunnen volgen, maar ik ben nu ook in het nationaal stadion van Denemarken geweest, en het is groooot!

Natuurlijk staat er deze dagen ook nog heel wat kerstshoppen op het programma, ik moet dan ook nog altijd veen cadeautjes kopen tegen kerstmis

Frown
Het is wel leuk om de kerstmarktjes hier te bezoeken, want de sfeer is er ongelooflijk gezellig! Alle lichtjes en geuren van eten en drinken die er over de kerstmarkt hangen geven je echt een gelukkig gevoel!

Ook Tivoli heb ik dit weekend nog even bezocht. Ik kon namelijk niet vertrekken uit Kopenhagen zonder het Russisch kerstmis gezien te hebben ik Tivoli. Ik kan u zeggen dat het nog mooier was dan met Halloween! Alle lichtjes en versieringen die er hangen zijn zeker de moeite en heeeel gezellig! Jaja de Denen (of de Russen) kennen er wat van!

Dit weekend hebben we dan met onze groep ook afscheid genomen van iedereen, want de meeste gaan voor kerstmis naar huis en sommige vertrokken dan ook al na het weekend. We zijn met iedereen gezellig gaan eten in een Turks restaurant, en nee geen kebab-zaak, maar een echt restaurant. Daarna zijn we nog op café geweest om ons een laatste keer met zijn allen te amuseren.

Wat staat er nu nog op het programma? Nog veeeel: Ik moet dus nog steeds wat gaan kerstshoppen, ik moet nog naar Chrisitiania want daar zou de kerstmarkt weer wat alternatiever zijn en zeker de moeite, ik wil nog graag naar Malmö gaan donderdag om ook daar de kerstsfeer op te snuiven en te gaan ijsschaatsen, en ik ga waarschijnlijk ook nog naar de ice-bar waar we cocktails kunnen drinken uit ijsglazen

Laughing
Zoals je kan lezen nog veel te doen op nog een korte tijd! Het verslag van deze dingen krijg je later dus nog wel!

Dorien

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!