dorienmellebeeckx.reismee.nl

Copenhagen cooking & carlsbergfestival

Vorig weekend vond in Kopenhagen 'Copenhagen cooking' plaats. Er stonden veel kraampjes op straat en de bedoeling was om de diversiteit van nationaliteiten en de liefde voor eten in Kopenhagen in kaart te brengen. In elk standje kon je typische gerechten proeven van verschillende landen. En dit allemaal maar voor 30kronen (zo'n 4 euro). Ik ben hier even langs geweest met Olga. Het was zeer leuk en interessant om eens mee te maken. Het was er heel gezellig in de straat en veel ambiance! Overal werd je in het kraampje geroepen zodat de mensen je wat meer uitleg konden geven over wat hun bedoeling was. Er werd ook gezongen en gedanst op het straat. Ik was blij dat ik dit evenement gevonden had en het was dus een leuke ervaring!

We konden hier echter niet heel lang blijven want Olga wou graag naar Carlsberg. Er was daar een gratis festival aan de gang omdat Carlsberg 200 jaar bestond en er kwam een Deense rapgroep die ze heel graag wou zien. Dus wij met 2 naar Carlsberg. Daar heb ik nog wat nieuwe vrienden leren kennen van Olga. Ik verstond niet zoveel van de tekst van de groep, maar de beat zat zeker goed

Laughing

Olga haar vriendin wist 's avonds een feestje bij iemand thuis. De uitnodiging was ook onmiddellijk voor mij (ja, de mensen zijn hier zeker heeel gastvrij!) en dus zo gezegd zo gedaan: mijn eerste homeparty stond op het programma! Daar aangekomen, was het ook inderdaag helemaal geen probleem dat ik erbij was. Ik werd met open armen ontvangen en ik heb een heel gezellige avond gehad!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!