dorienmellebeeckx.reismee.nl

Update

Hey iedereen,

het is weer lang geleden dat ik hier nog iets opgezet heb dus tijd voor een kleine update!

Op mijn stage gaat alles nog altijd goed. Het contact met de kinderen lukt steeds beter en beter en mijn eerste woorden Deens worden door de kinderen maar al te graag aangeleerd! Ik ben ook zelf mijn eigen activiteiten aan het maken zoals knutselen en koken, en zoals de meesten misschien wel weten, is dat knutselen een hele uitdaging aangezien het niet mijn allersterkste kant is. Maar we beginnen natuurlijk met niet al te moeilijke dingen

Wink

We beginnen ons ook geleidelijk voor te bereiden op halloween, want dat wordt in de club enorm gevierd! We gaan een groot rollenspel in elkaar steken, waarin de kinderen ook gaan deelnemen. En jawel, ook ik zal een rol krijgen. Die Deense lessen die ik van de kinderen krijg zullen dus zeker van pas komen! Ik vind het wel al een beetje spannend!

Laughing

Omdat onze baas blijkbaar al lang beloofd had dat hij eens zou koken voor iedereen, heeft hij ons 2 weken geleden allemaal bij hem thuis uitgenodigd.We hebben fondue gedaan. Het was zeker een heel gezellige en geslaagde avond!

Ik zal jullie ook nog kort even inlichten over het WK. Mijn vriend was op bezoek tijdens het WK en dus samen gingen we kijken. Blijkbaar is mijn vriend even slecht in al het trein- en busverkeer als ik, want natuurlijk zijn we eerst helemaal verkeerd gereden!

Tongue out
Ik was zo kwaad op mezelf omdat ik echt dacht dat we heel het WK gingen missen. En hoe stom zou dat nu zijn, als je de kans krijgt om dit eens mee te maken en dan niets zou gezien hebben omdat je de weg niet vond... Gelukkig waren we toch nog op tijd en hebben we nog een heel deel van het WK kunnen volgen. Het was ongelooflijk hoeveel volk er was! Spijtig genoeg hebben de Belgen niet gewonnen. Ik denk dat ze zelf ook wel heel teleurgesteld waren want na de wedstrijd zouden de wielrenners nog naar het Belgisch Huis komen om de supporters te begroeten. Natuurlijk heb ik ook gewacht en enkel Jürgen Roelandts is nog komen opdagen...

Zo dat is toch al weer een kleine update, de rest volgt zeer binnenkort, beloofd!

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!